نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1992
-
الف
+

اهم اخبار 24 میزان ؛ از حضور پر رنگ «نازنین بیاتی» در فجر 98 تا استقبال کم نظیر از «مسخره باز» در ورشو

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 24 میزان / مهر 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (24 میزان/مهر 1398) از این قرار است:

جایزه دستاورد هنری جشنواره استکهلم به «پیمان معادی» رسید

«پیمان معادی» که با بازی در فلم‌های «درباره الی» و فلم برنده اسکار «جدایی» به یک چهره شناخته شده بین المللی تبدیل شده است، جایزه اسب برنزی دستاورد جشنواره استکهلم سویدن را به پاس نقش‌آفرینی‌های قدرتمند، عبور از تعصبات و مرزهای جداکننده دریافت می‌کند. 

معادی جایزه دستاورد جشنواره استکهلم را در جریان نمایش فلم «متری شیش و نیم» ساخته «سعید روستایی» در بخش «Impact»جشنواره استکهلم دریافت می‌کند. 

 

اثر جدید فلمساز بوشهری به دو جشنواره اروپایی راه یافت

فلم جدید «حسن ملکزاده» فلمساز بوشهری به دو جشنواره اروپایی راه یافت.

«به وقت کاپوچینو»، یک فلم داستانی درام با بازی «زلیخا شادابیان» و «علی حجی» و با حضور بیش از ۵۰ کودک یک کودکستان است.

در ادامه موفقیت های جهانی فلم های «حسن ملک زاده» هنرمند فلمساز بوشهری، جدیدترین فلم او با نام «به وقت کاپوچینو» به دو جشنواره در انگلستان راه یافت؛ این جشنواره ها، جشنواره های فلم Lift-Off Sessions  و First-Time Filmmakers هستند.

 

«هزار سال با تو»، در اصفهان کلید خورد

فلم سینمایی «هزار سال با تو»، به تهیه کنندگی «احمد مقامی»، نویسندگی و کارگردانی «حسین طبیب زاده»، در شهر اصفهان کلید خورد.

«رز رضوی»، «سولماز حصاری»، «سام کرمی»، «نیما شاهرخ‌شاهی»، «مهران رجبی»، «شهین تسلیمی»، «مرتضی فتاحی»، «ایمان نصر»، «محسن ثباتیان»، «راشین رضوی»، «ماهک ثباتیان» و... از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فروش تیکت تمام سانس های «مسخره باز» در «ورشو»

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی ورشو از ۱۹ تا ۲۸ میزان(مهر) در لهستان برگزار شد که فلم «مسخره‌باز» ساخته «همایون غنی‌زاده» اولین نمایش بین المللی‌اش را با حضور کارگردان فلم در قالب این جشنواره و در سالن سینمای «مالتی کینو» آغاز کرد.

فلم «مسخره باز» که چهار نمایش دارد از معدود فلم‌های جشنواره ورشو است که تیکت های هر چهار نمایشش از یک روز پیش به طور کامل به فروش رفته است.

 

«نازنین بیاتی» با ۳ فلم راهی فجر می‌شود

«نازنین بیاتی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران، در سال روان فعالیت سینمایی پررنگی را پشت سر خواهد گذاشت، وی هم اکنون سه فلم را در آستانه حضور در سی و هشتمین جشنواره فلم فجر می بیند. 

«روزی دو میلیون» فلم تازه «مجید توکلی»، «دینامیت» ساخته «مسعود اطیابی» و «سگ بند» دومین فلم «مهران احمدى» از جمله فلم هایی هستند که قرار است با بازی نازنین بیاتی به جشنواره فلم فجر 98 معرفی شوند.

 

«دیاپازون» به جشنواره توفی‌فست لهستان راه یافت

فلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی «حامد تهرانی» و تهیه‌کنندگی «علیرضا شجاع‌نوری» و با فلمنامه‌ای از خود کارگردان، پس از حضور در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فلم بوسان کوریای جنوبی، در دومین حضور بین‌المللی خود به هفدهمین جشنواره فلم «توفی‌فست» لهستان راه یافته است.

این جشنواره به‌عنوان یکی از فستیوال‌های مهم شرق اروپا، از 19 تا 27 اکتوبر برابر با ۲۷ میزان(مهر) تا ۵ عقرب (آبان) در شهر تورن کشور لهستان برگزار می‌شود.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر